Je 1.dubna 2021. Dnes je to přesně 15 let, co jsem se stala realitní makléřkou. Dobrá příležitost ke krátkému zamyšlení a rekapitulaci.
Jak jsem se k této práci dostala ?
Moje cesta vedle menší oklikou, přes oblast financí. Od roku 1997 jsem působila jako manažerka týmu externích poradců stavební spořitelny, takže k realitnímu trhu jsem měla i tehdy dost blízko.
V roce 2006 přišla nabídka od jedné velké brněnské realitní kanceláře, abych se stala součástí její nově vznikající pobočkové sítě. Byla to pro mě výzva i příležitost posunout se někam dál. Společně se mnou přešla do sítě většina obchodníků z mého původního týmu a časem se skupina doplnila o další makléře.
Působení naší pobočky bylo obchodně velmi úspěšné a získala jsem mnoho cenných zkušeností. Absolvovala jsme v rámci sítě i v rámci vzdělávání Asociace realitních kanceláří řadu důležitých školení a seminářů.
V roce 2013 jsem se rozhodla vydat se vlastní cestou, zúročit své zkušenosti a opět společně s mými makléři a některými dalšími kolegy vybudovat realitní kancelář pod vlastní značkou REALITY MUZEJKA s.r.o
Proč mě práce realitní makléřky tak baví ?
Jako Blíženec nemám ráda stereotyp, takže mi vyhovuje, jak je ta práce různorodá. Každý den je jiný, každá nemovitost je jiná a každý klient je jiný. Stále se učím nové, zajímavé věci, a to z mnoha různých oborů, protože chci mým klientům poskytovat ty nejlepší služby.
Co je pro mě při této práci důležité ?
Vybudovat si s klientem takový vztah, aby mi důvěřoval. Nemovitost většina lidí prodává dvakrát, třikrát za život a je to pro ně stresující. Protože když začnou zjišťovat, co všechno to obnáší, uvědomí si, že to nemohou časově zvládnout při své práci nebo péči o rodinu.
Hledají tedy někoho,kdo se v prodeji nemovitostí orientuje, kdo jim se vším poradí, všechno potřebné za ně vyřídí a současně pohlídá, aby všechno proběhlo v pořádku. Ale také někoho, kdo bude respektovat jejich potřeby a nebude je tlačit do něčeho, co sami nechtějí.
Mým úkolem je provést klienta celým procesem prodeje bezpečně, pohodlně, bez zbytečných starostí. S co nejlepším výsledkem, což vždycky není jen o penězích. Abych mohla obchod vést správným směrem, potřebuji vědět, co klient od prodeje očekává a proč vlastně nemovitost prodává. A to bez vzájemné důvěry nejde.
Jsem ráda, že se mi už 15 let daří důvěru klientů získávat a že jsou s mými službami spokojení. Podívejte se na jejich názory na mou práci.
Autor: Olga Jarošová
Za velmi důležitý považuji osobní přístup ke každému klientovi. Nemovitost není houska na krámě a neprodáváte ji každý den. Za každou nemovitostí je konkrétní lidský příběh. Někdy veselý, někdy i hodně smutný. Ze své dlouholeté praxe ale vím, že s úsměvem a s citlivým lidským přístupem se dají vyřešit i ty nejsložitější situace.