Jak pracuji

Baví mě vzdělávat se. Sleduji nové trendy a využívám moderní marketingové nástroje. Aby vaše nemovitost zájemce ihned zaujala a podařilo se mi prodat za co nejvyšší cenu. 

Homestaging

Jedná se o přípravu nemovitosti k nafocení a k prohlídkám se zájemci. Cílem homestagingu je ukázat nemovitost v co nejlepším světle, vyzdvihnout její klady a ukázat její potenciál. Interiér zútulnit, ale současně i odosobnit, aby si každý zájemce dokázal představit, že by v nemovitosti mohl bydlet právě on. Někdy se tomu říká " efekt hotelového pokoje".

Homestaging může zahrnovat drobné úpravy a opravy v interiéru, ale může se jednat i o zásadní změny nábytku, novou výmalbu nebo výměnu podlahových krytin. Velmi dobrou zkušenost mám s homestagingem u prázdných nemovitostí,které se špatně fotí a na zájemce při prohlídkách působí nepříjemně.

17966673_414268902285307_747465227047801987_o    17951770_414268835618647_3843042054505648373_n 

 3D virtuální prohlídky

Umožní udělat si jasnou představu o dispozičním řešení nemovitosti. V klidu svého domova si může zájemce nemovitost projít místnost po místnosti a prohlédnout si každý detail. Zážitek ještě umocní speciální 3D brýle pro sledování virtuální reality, nejsou ale k prohlížení nezbytně nutné. 

Zkuste si to sami

virtualni_prohlidky

Webová stránka nemovitosti

Umožní mi publikovat mnohem více informací o nemovitosti, než je v inzerci běžné. Při prohlížení webu nemovitosti není zájemce rozptylován jinými nabídkami, jako je to v případě realitních vyhledavačů. Všechny informace o nemovitosti má přehledně na jednom místě.

Podívejte se sami

dsc_7683    

Videoprohlídka

Slouží především jako upoutávka,která má zájemce upozornit na největší výhody nabízené nemovitosti. Ideální pro využití v reklamě na sociálních sítích. 

Podívejte se na ukázku

_dsc1532-edit_1

 2D půdorys a 3D půdorys

Přehledně ukáže dispoziční řešení nemovitosti. V půdorysu je možné naznačit rozmístění nábytku nebo naopak ponechat místnosti prázdné.

2_d_pudorys       2d_pudorys    

3_d_pudorys3d_pudorys

Profesionální fotografie

Spolupracuji s profesionálním fotografem. Protože fotografie jsou to první, co zájemce v přehledu inzerátů na realitním vyhledavači uvidí. A jsou prvním impulsem pro rozhodnutí, který inzerát si zájemce otevře.

1     tisnov-hornicka-3571-1 

Vizualizace

Využívám je hlavně u nedokončených novostaveb a u nemovitostí určených k rekonstrukci, aby si zájemce dokázal lépe představit konečný výsledek.

49f8b9e39f29ab571be3536a9b7926b1ce05f63e vizu

Fotostyling

Vhodný pro nemovitosti,kde se stále bydlí a bude bydlet i v průběhu prodeje a klasický homestaging tedy není vhodný či možný. Nemovitost je upravena pouze pro účely nafocení kvalitních profesionálních fotografií.

tisnov-hornicka-3357-1      

1_1.[2]

Kvalitně připravenou prezentaci je ale potřeba také kvalitně zpropagovat, jinými slovy dostat k potencionálním kupcům.

K tomu využívám online i offline reklamu

vlastní databázi poptávajících klientů
inzerci na internetových realitních portálech ( Sreality, Reality.Idnes a mnohé další)
osobní a firemní web 
inzerci v tisku
inzerci na sociálních sítích ( Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube)
reklamní plachty
letáky
dny otevřených dveří

Ráda si s vámi popovídám u dobré kávy o tom, které marketingové nástroje využít při prodeji vaší nemovitosti.

Zavolejte mi nebo napište.

Těším se na setkání

 

 

Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb. Další informace o cookies najdete zde.

Nastavení


Informace ze světa nemovitostí rovnou k vám

Prodáváte, kupujete, pronajímáte ? Každý měsíc vám pošlu můj nový článek a žádná důležitá informace ze světa nemovitostí už vám neunikne. Stačí zadat váš email a zaškrtnout souhlas se zpracováním osobních údajů.

zpracováním osobních údajů