Jak pracuji
Baví mě vzdělávat se. Sleduji nové trendy a využívám moderní marketingové nástroje. Aby vaše nemovitost zájemce ihned zaujala a podařilo se mi prodat za co nejvyšší cenu.
Homestaging
Jedná se o přípravu nemovitosti k nafocení a k prohlídkám se zájemci. Cílem homestagingu je ukázat nemovitost v co nejlepším světle, vyzdvihnout její klady a ukázat její potenciál. Interiér zútulnit, ale současně i odosobnit, aby si každý zájemce dokázal představit, že by v nemovitosti mohl bydlet právě on. Někdy se tomu říká " efekt hotelového pokoje".
Homestaging může zahrnovat drobné úpravy a opravy v interiéru, ale může se jednat i o zásadní změny nábytku, novou výmalbu nebo výměnu podlahových krytin. Velmi dobrou zkušenost mám s homestagingem u prázdných nemovitostí,které se špatně fotí a na zájemce při prohlídkách působí nepříjemně.
3D virtuální prohlídky
Umožní udělat si jasnou představu o dispozičním řešení nemovitosti. V klidu svého domova si může zájemce nemovitost projít místnost po místnosti a prohlédnout si každý detail. Zážitek ještě umocní speciální 3D brýle pro sledování virtuální reality, nejsou ale k prohlížení nezbytně nutné.
Webová stránka nemovitosti
Umožní mi publikovat mnohem více informací o nemovitosti, než je v inzerci běžné. Při prohlížení webu nemovitosti není zájemce rozptylován jinými nabídkami, jako je to v případě realitních vyhledavačů. Všechny informace o nemovitosti má přehledně na jednom místě.
Videoprohlídka
Slouží především jako upoutávka,která má zájemce upozornit na největší výhody nabízené nemovitosti. Ideální pro využití v reklamě na sociálních sítích.
2D půdorys a 3D půdorys
Přehledně ukáže dispoziční řešení nemovitosti. V půdorysu je možné naznačit rozmístění nábytku nebo naopak ponechat místnosti prázdné.
Profesionální fotografie
Spolupracuji s profesionálním fotografem. Protože fotografie jsou to první, co zájemce v přehledu inzerátů na realitním vyhledavači uvidí. A jsou prvním impulsem pro rozhodnutí, který inzerát si zájemce otevře.
Vizualizace
Využívám je hlavně u nedokončených novostaveb a u nemovitostí určených k rekonstrukci, aby si zájemce dokázal lépe představit konečný výsledek.
Fotostyling
Vhodný pro nemovitosti,kde se stále bydlí a bude bydlet i v průběhu prodeje a klasický homestaging tedy není vhodný či možný. Nemovitost je upravena pouze pro účely nafocení kvalitních profesionálních fotografií.
Kvalitně připravenou prezentaci je ale potřeba také kvalitně zpropagovat, jinými slovy dostat k potencionálním kupcům.
K tomu využívám online i offline reklamu
vlastní databázi poptávajících klientů
inzerci na internetových realitních portálech ( Sreality, Reality.Idnes a mnohé další)
osobní a firemní web
inzerci v tisku
inzerci na sociálních sítích ( Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube)
reklamní plachty
letáky
dny otevřených dveří
Ráda si s vámi popovídám u dobré kávy o tom, které marketingové nástroje využít při prodeji vaší nemovitosti.
Těším se na setkání