O mně
Jmenuji se Olga Jarošová a v oblasti realit se pohybuji už od roku 2006. Nejdříve pod jednou velkou brněnskou kanceláří, od roku 2013 pod vlastní značkou REALITY MUZEJKA s.r.o.
Ve své práci považuji za velmi důležitý osobní přístup ke každému klientovi. Pro většinu lidí je prodej nebo nákup nemovitosti spojený se stresem a nejrůznějšími obavami. Moji klienti vědí, že se na mě mohou spolehnout, že chápu jejich obavy a respektuji jejich potřeby. Provázím je celým obchodem od začátku až do konce tak, aby se cítili bezpečně a v klidu.
Samozřejmě, že mohou přijít i chvíle, kdy se vše nedaří. Já ale rozhodně nemám ve zvyku vzdát se při prvním neúspěchu a udělám vše pro to, aby byl můj klient v závěru maximálně spokojený. Protože věřím, že s úsměvem a s citlivým lidským přístupem se dají vyřešit i ty nejsložitější situace.
Těším se, že i vy budete mým dalším spokojeným klientem. Zavolejte mi nebo napište. Ráda si s vámi popovídám u dobré kávy o tom, jak mohu s prodejem či nákupem nemovitosti pomoct vám.
Olga Jarošová, certifikovaná realitní makléřka
PRODEJ NEMOVITOSTI VE TŘECH KROCÍCH
UJASNĚNÍ POTŘEB A PŘÁNÍ MAJITELE
Je důležité vědět, co od prodeje očekáváte a proč prodáváte. Co přesně prodáváte, zda máte všechny potřebné dokumenty a zda nemovitost nemá právní či faktické vady. Upřímně, prosím. Zatajit nějakou nepříjemnost je zdánlivě snadné, ale v průběhu prodeje se Vám to může vrátit jako bumerang a obchod zkomplikovat, ne-li úplně zhatit. V praxi také často řeším provázané obchody. Vždycky si při tom vzpomenu na film Kulový blesk, znáte ho ? Jsou to situace, kdy prodávám jednu či více nemovitostí, aby si klient mohl koupit nějakou další. A majitelé té další ji třeba taky prodávají,aby si mohli pořídit nějakou jinou. V takových případech je nutné velmi pečlivě naplánovat všechny postupné kroky,aby na sebe navazovaly tak,jak je to potřeba.
VY ALE TOHLE ŘEŠIT NEMUSÍTE.
VŠECHNO DŮLEŽITÉ POHLÍDÁM.
PŘÍPRAVA PŘED PRODEJEM
Nemovitost je nutno na prodej dobře připravit, to je základ úspěšného prodeje. Připravit tak, aby v očích potencionálních kupujících vypadala co nejlépe. Aby se v ní cítili příjemně. Aby na ně zbytečně nepůsobily rušivé vlivy, které je mohou od koupě odradit. Samozřejmě Vám poradím, co je dobré udělat a se vším Vám pomohu. Jen tak má totiž smysl při prodeji využít všech moderních marketingových nástrojů, které mám k dispozici. A že jich není málo, to máte: homestaging, fotostyling, profesionální fotografie, video, 3D virtuální prohlídky, 2D půdorysy a 3D půdorysy ( s vyznačeným rozmístěním nábytku nebo bez nábytku), webová stránka nemovitosti, sociální sítě, reklamu na internetu, tištěnou reklamu, direktmailing...
VY SE TÍM ALE ZABÝVAT NEMUSÍTE. O PŘÍPRAVU A PROPAGACI SE POSTARÁM.
PRODEJ OD ZAČÁTKU AŽ DO KONCE
Ozývají se zájemci, vybírám ty vhodné, probíhají prohlídky. Vybraný kupec uzavírá rezervaci a skládá rezervační poplatek. Advokátní kancelář připravuje smlouvy a úschovu kupní ceny. Řešíme s vybranou bankou hypoteční úvěr. Následuje zaplacení kupní ceny do úchovy a přepis na katastru. Advokátní kancelář vyplácí kupní cenu a nemovitost předáváme novému majiteli. Podepisujeme předávací prokol a formuláře na přepis energií...
Zní to jednoduše ? Jistě, ale zvažte, máte-li skutečně dostatek času na vyřizování desítek telefonátů a emailů. Máte-li čas organizovat prohlídky a vyjednávat se zájemci. Nebo běhat po úřadech a zjišťovat informace, co a jak se má správně udělat.
VY TÍM ALE ČAS ZTRÁCET NEMUSÍTE.
POVEDU ZA VÁS CELÝ PROCES PRODEJE.