
Vizualizace budoucího stavu nemovitosti. Někdo je považuje za klamání zákazníka. Byt je před rekonstrukcí ( rozuměj: starý a hnusný), ale zájemce v inzerci vidí krásné obrázky a na prohlídce je jak v Jiříkově vidění, kam se to dostal. Můj názor?
Vizualizace ano, ale všeho s mírou!
Pokud jsou v inzerci opravdu jen a pouze vizualizace, je to špatně a makléř je sám proti sobě. Naštvaní zájemci takovou nemovitost stejně nekoupí a ještě si makléř kazí jméno.
Vizualizace v inzerci mají svůj smysl. Každý nemá potřebnou fantazii a prostorovou představivost. A věřte mi, že jsem prodávala byty, kde té představivosti bylo potřeba opravdu hodně. Ale důležité je, že zájemce musí současně v inzerci vidět i fotky skutečného aktuálního stavu.
Jedinou výjimkou je situace, kdy zkrátka ještě není co ukazovat a fotit - např. při prodeji developerských projektů, které existují zatím jen na papíře.
A jak to dělám já?
Kombinuji obojí, a to je podle mě fér. Zájemce vidí fotku aktuálního stavu a hned za ní vizualizaci možného budoucího stavu té stejné místnosti. Součástí inzerce je navíc virtuální prohlídka, takže skutečný stav si může zájemce prohlédnout detailně ještě před fyzickou prohlídkou.
Chcete vidět, jak prezentuji nabízené nemovitosti? Podívejte se třeba tady
Nebo se mi ozvěte a probereme to osobně třeba u dobré kávy. Těším se na setkání
Autor: Olga Jarošová
Jmenuji se Olga Jarošová a realitám se věnuji už řadu let. Zároveň jsem manželka, máma dospělé dcery a ve volném čase také rozhodčí v synchronizovaném plavání. Brno je moje rodné město a moje srdcová záležitost – stejně jako celá jižní Morava.